Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Ποδαρικό!!

Γουρλίδικο το καινούργιο blog αφού με τη πρώτη μου μάχη (και μετά από καιρό κιόλας...2 1/2 μήνες σχεδόν) νίκησα.

Κατέβασα μία νέα λίστα με Lelith,  9 νύμφες και πάνω κάτω τα λοιπά γνωστά που έχω και έπαιξα εναντίων του Λευτέρη που παραδόξως αντί να φέρει Orks όπως το περίμενα (και το ήθελα να πω την αλήθεια αφού δεν έχω παίξει ποτέ εναντίων τους) έφερε Blood Angels με πολύ πεζικό (βασικά μόνο πεζικό έφερε).

Επίσης δοκίμασα και τη Reserve/ DS τακτική. Δεν μπορώ να πω ότι με χάλασε ως ιδέα, παίζει βέβαια πολύ ο Random παράγοντας αλλά από το να τρώω όλο το Heavy Shooting στην αρχή και να χάνω όλα μου τα οχήματα είναι μία εναλλακτική λύση.

Δυστυχώς έτσι όπως στήθηκε το παιχνίδι την Lelith δεν μπόρεσα να τη δω στη μάχη και για αυτό θα κανονίσω συντόμως και άλλη μάχη που θα εφαρμόσω ίδιο πλάνο.

Στο μεταξύ περιμένω να μου έρθει η παραγγελία απο το BoW που έχω κάνει για Black Templar για να αρχίσω σιγά σιγά και αυτό το project. Κρίση η Ελλάδα αλλά εμείς δεν μασάμε...βάφουμε!!!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου