Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Conversions!!

Ως μέγας και εγώ καλλιτέχνης είναι πολύ φυσικό τις ανυσηχίες μου και την δημιουργικότητα μου να την αποτυπώνω πάνω στις μινιατούρες μου. Παραθέτω λοιπόν πιο κάτω τις made from scratch δημιουργίες-conversions μου!!!

Kabalite Warrior με blaster σε ουρά από Raider που έχει συντριβεί:




Μία αρχόντισσα με soul trap και το Huskblade. Αυτός έχει και άλλο conv να φάει απλά δεν έχω καταλήξει ακόμα....:




'Αλλος ένας Kabalite Warrior με blaster που πατάει το κεφάλι ενός Terminator που σκότωσε:




Ένας απλός Kablite Warrior εν κινήση:




Η αρχόντισσα Sliscus ή η κυρία Malys (αναλόγως τη λίστα θα πέρνει και το ανάλογο βάπτισμα):



Δύο Μάγισσες με όχι τόσο δυναμική κίνηση όσο τα κανονικά μοντέλα αλλά και πάλι κάνουν τη δουλειά τους!!!





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου