Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Keep Walking

Παρόλο το γεγονός ότι είμαι σε φάση μετακόμισης/ αναστάτωσης κτλ κτλ αυτό δεν με εμποδίζει να κάνω το χαβά μου, για να μην προσθέσω κιόλας ότι με ευχαριστεί κιόλας το asselbing.

Παράλληλα πλέον αφού δεν έχω σκοπό να αγοράσω άλλα μοντέλα Space Marines για τους Black Templars που φτιάχνω πλέον μπαίνω στο eBay και παίρνω bits για το customization τους. Ήδη μου έχουν έρθει 2 σετ από πόρτες για τα transports, ένα Lascannon για το Dreadnaught, shoulderpads και περιμένω και τις 2 τελευταίες δημοπρασίες να κλείσουν για να πάρω και τα τελευταία bits.

Χωρίς άλλη καθυστέρηση, λοιπόν, ορίστε το τελευταίο μου απόκτημα συναρμολογημένο.

The Land Raider Crusader










Και τέλος σαν κερασάκι στη τούρτα ένα μικρό βιντεάκι  από το τουρνουά του BoW που είχα λάβει μέρος στα τέλη του προηγούμενου μήνα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου