Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Ντεν έχω ίντερνετ καρντιά μου....

  Βασικά όχι ακριβώς έτσι...έχω ιντερνετ, αλλά δυστυχώς δεν έχω απεριόριστο. Βρίσκομαι ακόμα Χίο και το πινέλο αν και δεν πηγαίνει φωτιά όπως τις 2-3 πρώτες μέρες συνεχίζει ακόμα με σταθερό ρυθμό. Έχουν φτιαχτεί αν και όχι μέχρι τέλους αλλά σε ικανοποιητικό επίπεδο αρκετά μοντέλα και ουσιαστικά με το που γυρίσω θα μπορώ να κατεβάζω τους Ιππότες μου σε φιλικά σε πρώτη φάση.

  Λογικά μέχρι τις αρχές του 13 θα είναι έτοιμος όλος ο στρατός full βαμμένος και θα μπορέσω να τον κατεβάσω και σε τουρνουά. Πιστεύω μέχρι να γυρίσω στα μέσα του Οκτώβρη στην Αθήνα θα έχω βάψει αρκετούς initiates/ neophytes, θα μου μένουν όλες οι elite choises και βεβαίως όλα τα οχήματα. Και φυσικά θα πρέπει να βάψω backpacks σε όλους και κάτι κεφαλάκια/shoulder pads και όπλα που δεν τα πήρα μαζί μου από το σπίτι. Εννοείται και σε όλα αυτά και το basing.

  Ναι έχω πολλή δουλειά ακόμα, αλλά δεν βιάζομαι και στη τελική αυτό είναι και ένα μέρος της ευχαρίστησης του χόμπυ. Ότι έχω φτιάξει ως τώρα και ότι θα συνεχίζω να φτιάξω θα το ανεβάσω σε 1 ή 2 δημοσιεύσεις όταν γυρίσω που θα απεριόριστο ίντερνετ και όχι τα 610 MB που μου έχουν μείνει ως τώρα,

 Όσο αφορά τα Ξωτικά μου θα πάρουν μέρος για πρώτη φορά σε doubles στις 21/10 και θα είναι κάτι καινούργιο για μένα αφού για πρώτη φορά ια παίξω σε τέτοιο τουρνουά όπως επίσης θα είναι και το πρώτο που κατεβαίνω στην 6η έκδοση. Άντε να δούμε πως θα πάμε εκεί.

Μέχρι τότε keep painting.......


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου