Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Πρώτο τουρνουά, πρώτη απογοήτευση

       Ξεκινήσαμε, λοιπόν, και επίσημα τη σεζόν και την καινούργια έκδοση με το πρώτο μας τουρνουά μέσω των παιδιών από το Boxes of War, αλλά δυστυχώς με καθόλου καλά αποτελέσματα.

       Ότι φοβόμουν και ότι είχα διαπιστώσει από τα δύο φιλικά όχι απλά ισχύει αλλά είναι τρισχειρότερο. Το τουρνουά ήταν doubles και εγώ αν και είχα ''κανονίσει'' να παίξω με το παιδί που έπαιξα τα φιλικά τελικά αυτός δεν ήρθε και έπαιξα με τον Σωτήρη απο το BoW. Βέβαια ήταν και αυτός απροετοίμαστος με μία λίστα με marines που την έφτιαξε επί τόπου, αλλά αυτό δεν είχε σημασία, μας ξ......ωλιασάν.....

       Τα Ξωτικούλια μου πλέον δεν δίνουν περιθώρια για λάθη. Με τους νέους κανόνες με κάθε λάθος κίνηση είναι δυνατόν να χαθεί ο μισός στρατός και το έπαθα ουκ ολίγες φορές τις προάλλες. Αρχικά παίξαμε εναντίων Grey Knights/ Chaos Marines όπου χάσαμε (βλακωδώς) 2-1, μετά εναντίων Dark Eldar/ Necrons (σπασμένοι εντελώς όμως) και τέλος εναντίων Orks/ Space Marines. Στα δύο τελευταία χάσαμε 13-4 και 12-4 (ουδέν σχόλιο).

     Με τη νέα έκδοση παίζει πολύ πεζικό αλλά πρέπει να ξαναδώ τις λίστες μου και να κάνω αρκετό play testing για να δω πως θα κινηθώ από εδώ και στο εξής. Να χαλάσω άλλα λεφτά για μοντέλα είδικά για DE δεν παίζει. Θα κοιτάξω κάποια στιγμή να τελειώσω τα ήδη υπάρχοντα που έχω και να δω αν μου μένουν χεράκια/ ποδαράκια για φτιάξω μερικούς πεζικάριους ακόμα.

    Όπως και να έχει δεν μασάμε, χαβαλές πάνω από όλα και να περνάμε καλά. Μέχρι την επόμενη φορά μερικές φώτο από τουρνουά.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου