Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Dark Reinforcements

Ήρθαν, λοιπόν, -επιτέλους- οι πρώτες παραλαβές για να αλλάξουν τις λίστες των Ξωτικών μου.


 
   Πρώτο και βασικότερο το Talos Pain Engine. Η μηχανή του πόνου είναι εδώ assembled-basecoated-painted και όλα αυτά σε χρόνο dT ή να πω καλύτερα dE. Παράλληλα ξεκίνησα να φτιάχνω τους 5 extra  Hellions οι οποίοι είναι assembled-basecoated και σιγά σιγά θα βαφτούν και οσονούπω περιμένω 5 reaver jet bikes και ένα ουσιαστικά διαλυμένο oop Talos για να δω τι μπορώ να κάνω και με τούτου.

   Δεν θα μείνω βέβαια σε αυτά μόνο. Σκέφτομαι να πάρω -κάπως- ένα πακέτο Khymera μαζί με Razorwing flocks καθώς επίσης και Grotesque. Παράλληλα έχω και στο μάτι μου και κάτι παλια μοντέλα DE τύπου Wracks/ Grotesque (τα παλιά όμως) ώστε να τους κάνω το απαραίτητο conversion και να μεγαλώσω τη coven πλευρά του στρατού μου.

   Πολλές σκέψεις, πολλά μοντέλα, πολλές εκδοχές για να παίξω και δυστυχώς λίγα χρήματα. Με απλά λόγια τα θέλω μου στη καλύτερη θα πραγματοποιηθούν το νωρίτερο το καλοκαίρι. Για να μην πω βέβαια και το καινούργιο μοντέλο το Bomber που θα βγει σε ένα μήνα.

  Πφφφφ... έχω πήξει και ακόμα στο μεταξύ σχεδιάζω λίστες. Πλέον έχω τόσες επιλογές και θέλω να παίξω με όλες!!!!! Εκεί όμως που βλέπω ότι τείνω είναι ότι πλέον τα τουρνουά δεν έχουν τόση σημασία για μένα καθόσον δεν είμαι τόσο φαν του αγωνιστικού κομματιού όσο του να περνάω καλά. Όποτε ακολουθάμε το μότο live and let die.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου