Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Warning!! Dog inside!!!



    Εν αναμονή της παραλαβής των πουλιών έκατσα και έφτιαξα τα 5 warp beasts -από τώρα Khymera-   ώστε να  έχω έτοιμο και το Beast Pack μέχρι να φύγω ξανά για Χίο τουλάχιστον ώστε όταν γυρίσω να είναι όλα έτοιμα και να μπορώ να δοκιμάσω λίστες χωρίς να χάνω χρόνο στο να βάφω.

    Και κάτι σχετικό/ άσχετο με τις Khymeres αλλά με το hobby εν γένει. Τις προάλλες είχα πάει να να βρω που είναι το μαγαζί του Πειραιά και αφού το ανακαλάλυψα έτυχε να παρακολουθήσω μία μάχη ενός DE με έναν BA. Συγκεκριμένα ο DE έδειχνε παιχνίδι/ κανόνες στον ΒΑ και ήταν εκπαιδευτικό/ φιλικό το παιχνίδι.

    Ο DE όντας εγώ εξωτερικός παρατηρητής έκανε πολλά λάθη (κατά τη ταπεινή μου γμώμη πάντα) κατέβασε πολύ λάθος λίστα κατά τη γνώμη μου (είχε μπει στο τρυπάκι των ιπτάμενων μέσων και είχε 3!!!! αεροπλάνα καθώς επίσης και 6-7 Incubi.

    Επίσης είχαμε και μία φιλική διαπλοκή όσο αφορούσε κάποιο κανόνα των DE σχετικά με τα Pain Tokens. Για να μην πολυλογώ κατέληξα στα εξής συμπεράσματα. Μετά απο 1 1/2 χρόνο που παίζω πλέον οφείλω να πω ότι κατέχω κάπως το παιχνίδι και τα κολπάκια του παιχνιδιού. Έχω μάθει τις βασικές τεχνικές και επίσης ξέρω να διαχωρίζω ποιος είναι power gamer και ποιος power asshole....

   Και για να μην επεκταθώ περαιτέρω ορίστε οι φώτο των DE Khymera!!!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου