Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

The Coven is been converted



      Όπως καταλαβαίνετε μετά από μεγάλη απουσία έρχεται συνήθως μεγάλο update. Έτσι, λοιπόν, στο σημερινό ποστ έχουν να ειπωθούν και δειχτούν πολλά.

      Ξεκινάμε με τά απλά. Ολοκληρώθηκαν και οι 4 τελευταίοι wrackes to be συμπεριλαμβανομένου και του Acothyst με το Hexrifle. Ορίστε και οι αποδειχτηκές φώτο.





       Παρόλα αυτά δεν είναι αυτό το σημαντικό update. Το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι ότι έκανα το πρώτο μου converting. Ναι!!!! Μου ήρθαν 4 Rat Ogres από το WHFB και τα μετέτρεψα σε  Dark Eldar Grotesque WH40K!!!!

    Σίγουρα είναι ένα από τα απλά conversion από ότι βλέπω στο internet παρόλα αυτά εμένα ήταν το πρώτο μου, με δυσκόλεψε σε μερικά σημεία αλλά παρόλα ταύτα το αποτέλεσμα είναι όχι απλά πέραν του ικανοποιητικού αλλά σαν και αυτά που είχα δει στο διαδίκτυο από άτομα που πραγματικά το έχουν και δεν έχουν τα δικά μου τερατάκια να ζηλέψουν τίποτα από τα άλλα!!!!

     Περιμένοντας τις βάσεις ετοιμάσα και το τελευταίο (προ μηνός) απόκτημα των Hellions εκ των οποίων 4, 2 (συν ήδη 1 υπάρχον) θα είναι με agonizer ώστε να έχουν το ρόλο του Beastmaster ένας με Venomblade ώστε να έχει το τυχόν ρόλο του Helliarch και 2 με Hellgrave.

    Αυτοί, βέβαια, θα είναι σε επόμενο update μαζί με το βαμμένο, πλέον, unit, των Grotesque. Προς το παρόν enjoy τις φώτο από το wip των παραμορφωμάτων...













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου