Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Best Dark Eldar Player

   
  
     Και ναι το τέλος του 6ου τουρνουά ICT έφτασε στο τέλος του με συναισθήματα ανάμεικτα. Ξεκινάμε από το αγωνιστικό παιχνίδι. Μία νίκη ξεκάθαρη εναντίων Eldar. O στρατός μου με πολύ shooting εναντίων Eldar, 3 units Harlequins x10, 4 units Jetbikes x3, 1 Farseer kai 1 unit Wraitguard. Γενικά πολύ 3+ armor save με πάαααρα πολύ reroll to save. Αλλά το άπλετο poison shooting σε συνδυασμό με τη καλή τοποθέτηση και τη σωστή στρατηγική είχε ως αποτέλεσμα 11-2 υπέρ εμού. Αποστολή bug guns never tire και στήσιμο Hammer and anvil.

      Εκεί έριξα και το πρώτο μου τσακωμό με ένα διαιτητή που δεν με άφηνε να παίξω το γύρο και από εξεί που όπως ΄φανηκε έκανα ξεκάθαρη νίκη θα έχανα με 2-1....

      Anyway, 2ο παιχνίδι εναντίων Tau. Σχεδόν ξεκάθαρο από την αρχή ότι θα έχανα. Πάντως αν στο τέλος κέρδιζα με την τελευταία wych και του Reavers ένα CC και δεν του ερχόταν του κολόφαρδου αντίπαλου 10 στο shooting movement του HQ του 10 για να μου κάνει deny το objective μου θα έχανα τουλάχιστον αξιοπρεπώς 11-6 και όχι 11-0 όπως ήρθε τελικά. Oh well, δεν πειράζει καλή καρδιά. Είναι γνωστό άλλωστε ότι οσυγκεκριμένος αντίπαλος μου το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να κατεβάζει ότι τελευταίο και σπασμένο κυκλοφορεί οπότε όλα καλά!! Aαα, εδώ είχαμε κλασσικό Dawn of War στήσιμο και 4 objectives.

    Τρίτο και πιο πονεμένο ήταν εναντίων Tyrranids με τον  φανταστικό Τάκη. Όλα πήγανε καλά και θα πηγαίναν ίσως και για wipe out αλλά πάντως σίγουρα θα ήταν δική μου η νίκη αν παίζαμε 5ο γύρο. Πάντως φτάσαμε μονάχα ως τον τέταρτο που μας βρήκε ισόπαλους 2-2. Παρόλα αυτά το συγκεκριμένο παιχνίδι και ας με συγχωρέσει ο Τάκης το θεωρώ δική μου νίκη γιατί δεν είμαι πολύ βέβαιος κατά πόσο θα άντεχαν 50 γύρο ανελέητου poison shootinh οι Τυρανίδες του. Εδώ είχαμε διαγώνια στησίματα και παίζαμε το Relic.

     Γενικά, πιστεύω, τα πήγα πολύ καλά. Η λίστα είναι σχετικά καλή για τουρνουά αν και εναντίων των ανταγωνιστικών λιστώ σίγουρα δεν θα έχω ελπίδες. Παρόλα αυτά με γνώμονα τα victory points/ objectives κάνω τουλάχιστον αξιοπρεπή εμφανίσεις. Εν κατακλείδι για το κόσμο 1-1-1 τελικό αποτέλεσμα για το δικό μου αρχείο 2Ν-1Η.
 
   Από εκεί και πέρα βέβαια έχει τα στραβά. Όπως είπα ασχέτως με το τί πιστεύω εγώ στα πρακτικά γράφτηκε η ισοπαλία στο τρίτο παιχνίδι αντί για τη νίκη ΑΝ μας αφήναν να τελειώναμε. Μου έπεσε για πρώτη φορά ο δίσκος με όλα σχεδόν τα οχήματα. Παρά λίγο να πάθω εγκεφαλικό!! Το ένιωθα να ερχόταν. Τελικός απολογισμός. Τα 2 Ravager μικροζημιές αν και πιστέυω τίποτα εμφανές και στο 1 Venom έσπασε ένα κεραιάκι το οποίο το κόλλησα βέβαια αλλά θα είναι πλέον μονίμως τραυματισμένο. Και στο τέλος, βέβαια, τσίμπησα και τη κλήση μου από τη Δημοτική Αστυνομία για παράνομο παρκάρισμα και θα πληρώσω και γ@#$@#%τικα 40 ευρωπουλάκι για να γουστάρουμε. Αυτά τα ουκ ολίγα.
     Και για να γλυκαθούμε μετά τις πίκρες μερικές φώτο από τους αγώνες και τα terrain που υπήρχαν.























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου