Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Νέα έκδοση, νέο ξεκίνημα



Μετά, λοιπόν, από σχεδόν 2 ολόκληρους μήνες κυκλοφορίας της 7ης έκδοσης και αποχής δικιάς μου λόγω πάρα πολλών υποχρεώσεων ήρθε η στιγμή να παίξω τα πρώτα μου παιχνίδια στην καινούργια έκδοση.

Αυτό βέβαια δεν είναι ασυνήθιστο. Το περίεργο στην όλη κατάσταση είναι ότι ξεκίνησα με ντεμπούτο των Eldar στην 7η και τελικά με συναισθήματα ανάμεικτα. Η μεγάλη μου αγάπη και αδυναμία έχει δανειστεί στο μεγαλύτερο μέρος της στον Στάθη που πήγε για ΕΤΣ οπότε δεν ήθελα και πολύ για να παίξω τα πρώτα μου παιχνίδια μαζί τους.

Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή έχω να πω ότι η καινούργια έκδοση είναι απλά φοβερή. Με τις καινούργιες κάρτες/ αποστολές το παιχνίδι έχει πάρει μία εντελώς διαφορετική τροπή και δεν είναι απλά τρέχα και σκότωσε. I like very very much έχω να πω!!

Πάμε στους Eldar τώρα. Πολύ καλός στρατός και αν και T3 αρκετά ανθεκτικός με καλό armour save. Θέλει εξάσκηση και παίξιμο για να μάθω να τον παίζω και αρκετό πείραγμα στη λίστα. Αυτό που έχω σκοπό είναι να φτιάξω και τον Wraithknight και από εκεί και πέρα να ψιλοπαίξω με αυτά που έχω χωρίς να χαλάσω άλλα χρήματα για τους Eldar. Ούτως ή άλλως αγάπη είναι μόνο μία και οσονούπω θα έχουν και καινούργιο Codex οπότε θα πάρουν αυτοί το μερίδιο του λέοντος.

Αρχή λοιπόν με 2 στις 2 ήττες αλλά δεν πειράζει, η έκδοση έχει πολύ γούστο και ενδιαφέρον και θα προσπαθήσω όσο πιο σύντομα μπορώ να παίξω ξανά ίσως και με Dark Eldar αυτή τη φορά. Μέχρι τότε λοιπόν οι πατροπαράδοτες  φώτο από τα παιχνίδια.






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου